Selectati editia dorita

Farmec și-a majorat cu 20% vânzările online

14 Sep 2017

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a înregistrat o creştere a vânzărilor din magazinul online de circa 20% în primul semestru, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Aceasta se datorează noii strategii de marketing digital, care include mai multe modificări atât comerciale, cât şi de funcţionalitate pentru a facilita accesul  vizitatorilor la informaţii relevante despre brandurile din portofoliu

În acest an, valoarea medie a coşului de cumpărături este de 150 lei, iar cele mai căutate produse fac parte din gamele Gerovital H3 Evolution, Aslavital şi Gerovital H3 Derma+ Premium Care, prima linie din segmentul premium din portofoliul companiei.

Noile modificări comerciale aplicate în magazinul online www.farmec.ro se referă la scăderea pragului de transport gratuit de la 125 la 89 lei şi introducerea de noi avantaje pentru membrii platformei. Printre acestea se numără primirea unui cadou la plasarea primei comenzi online, crearea schemelor de întreţinere personalizate.

Sursa:
Cuvinte cheie: farmec, gerovital, promotii

Alte stiri asemanatoare