Selectati editia dorita

Nou pentru clientii Bancii Transilvania: BT24 - serviciu de Internet Banking si Mobile Banking de ultima generatie

27 Sep 2011

Banca Transilvania a lansat noua versiune a aplicatiei de Internet Banking, BT24 ( https://ib.btrl.ro/BT24 ). Acesta este acum cel mai complet serviciu de profil de pe piata bancara autohtona, prin numarul mare de functionalitati, grad sporit de securizare a tranzactiilor, portabilitate si mobilitate totala.

Aplicatia are la baza tehnologie de ultima generatie, iar autentificarea utilizatorului se realizeaza fie prin SMS, cu ajutorul unui mesaj primit pe telefonul mobil, mesaj care contine, de fiecare data, un cod unic de acces in aplicatie, fie prin intermediul unui token - in functie de optiunea clientului. Mai mult decat atat, BT24 este disponibil si de pe smartphone-uri, accesand https://ib.btrl.ro/mBT24 .

Lansarea noii versiuni a serviciului de Internet Banking reprezinta unul dintre cele mai importante proiecte ale Bancii Transilvania, planificate pentru acest an. Proiectul a fost dezvoltat impreuna cu IND Group, companie specializata in solutii IT pentru online si mobile banking. Produsele acesteia au la baza cea mai inovatoare tehnologie, pentru a oferi clientilor cea mai buna experienta in ceea ce priveste accesibilitatea si gradul inalt de securitate.

Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania, declara: "O banca moderna inseamna, pe langa inovatie, investitii in tehnologie. Prin lansarea acestei aplicatii ultra-performante raspundem tendintei de crestere a interesului pentru servicii bancare sofisticate, care confera in primul rand mobilitate si acces la informatie. Peste 180.000 de clienti folosesc acum BT24 si suntem siguri ca, pana la finalul anului, alte cateva zeci de mii de persoane vor deveni clientii nostri datorita acestui serviciu de Internet Banking".

„Suntem mandri ca am dezvoltat aceasta solutie inovatoare pentru Banca Transilvania, acest lucru facilitand deschiderea fata de noi clienti dornici sa utilizeze serviciile de online si mobile banking, oriunde si oricand, evitand aglomeratia de la ghisee." - afirma Roland Pecsenye, CEO al IND Group. Ca si companie, avem o experienta de peste 14 ani in dezvoltarea tehnologiei in domeniul bancar si pot sa afirm ca aceste solutii reprezinta, intr-adevar, instrumente eficiente pentru banci, in cresterea calitatii colaborarii cu clientii.

BT24 Internet Banking: aproximativ 100 de functionalitati pentru clienti


Utilizand noua aplicatie BT24, clientii au la dispozitie cea mai diversificata gama de operatiuni bancare care pot fi derulate cu ajutorul Internet Bankingului, in Romania. BT24 are aproximativ 100 de functionalitati, cum ar fi: posibilitatea vizualizarii soldului online, a conturilor si a istoricului tranzactiilor; setarea de alerte pentru tranzactiile cu cardul; modificarea in timp real a starii conturilor de card si a limitelor de tranzactionare; posibilitatea gestionarii conturilor si a planurilor de economisire prin optiunea "Personal Finance Manager"; vizualizarea istoricului activitatii proprii derulate prin intermediul BT24; programarea platilor; convertor valutar, detalii aferente creditelor etc.

Autentificarea tranzactiilor efectuate de clienti prin BT24 se realizeaza prin introducerea codului unic pe care acestia il primesc, de fiecare data, printr-un mesaj pe telefonul mobil sau, dupa caz, folosind "token-ul", un dispozitiv care poate fi obtinut de la oricare dintre sediile Bancii Transilvania. O alta facilitate este posibilitatea accesarii BT24 inclusiv de pe telefonul mobil. Astfel, clientii au mobilitate totala, smartphone-ul devenind acum un instrument inclusiv pentru accesarea online a conturilor si efectuarii de operatiuni.

O parte dintre noile facilitati ale BT24 au fost indicate chiar de clientii care folosesc serviciile de Internet Banking ale bancii, identificate in unul dintre studiile initiate de Banca Transilvania, in acest sens, inainte de lansarea aplicatiei.

BT24, comision 0 pentru o serie de operatiuni. Disponibilitate 24 de ore din 24

Folosind BT24, clientii nu platesc niciun comision pentru operatiunile privind transferurile intre conturile proprii, platile in valuta intre clienti ai Bancii Transilvania sau pentru plata utilitatilor catre furnizorii cu care BT are incheiate conventii. Pe de alta parte, pentru o serie de operatiuni initiate prin intermediul Internet Banking, comisioanele sunt mai mici decat cele percepute la ghiseele bancii. BT24 poate fi utilizat oricand, de oriunde din lume, folosind orice computer care are conexiune la Internet, indiferent de browser.

Promotie BT24 pentru clientii noi ai bancii: deschidere de cont gratuita, respectiv abonament si plati in lei gratuite, timp de 6 luni

Banca Transilvania a pregatit si o promotie pentru clientii noi, fie ca este vorba de persoane fizice, fie de cele juridice. Aceasta se va desfasura in perioada 27 septembrie - 31 decembrie a.c. si aduce o serie de facilitati: deschiderea gratuita de cont la Banca Transilvania; 6 luni de abonament gratuit la serviciul BT24 si, de asemenea, in fiecare luna, comision 0 pentru primele 10 plati in lei, timp de 6 luni.

Totodata, clientii noi care opteaza pentru Pachetul Premium, beneficiaza, pentru un abonament standard de 1 leu, la persoane fizice si 20 lei, la persoane juridice, de facilitati suplimentare: 20 de plati lunare, in lei, necomisionate, timp de 6 luni, respectiv Mobile Banking gratuit.

Pentru Banca Transilvania, Banca Oamenilor Intreprinzatori, noua versiune a BT24 inseamna o investitie in calitate si un pas inainte in ceea ce priveste serviciile oferite clientilor, in ton cu noile trenduri in folosirea Internetului pentru efectuarea de operatiuni bancare.

Sursa: MoneyStreet
Cuvinte cheie: Banca Transilvania, serviciu, internet banking

Alte stiri asemanatoare