Selectati editia dorita

Povestea de culise a celei mai noi campanii BT. Zanul si Ciobanul Ghita, NELIMITAT de simpatici impreuna

07 Sep 2017

Jina, județul Sibiu, +30 de grade. Zanul BT si Ciobanul Ghita, binecunoscut din reclame telecom si care ne-a adus de atatea ori zambetul pe buze prin naturaletea sa, filmeaza cea mai noua reclama video pentru Banca Transilvania, chiar in milocul naturii, la Ghita “acasa”. In stanga o stana, in fata o turma de ori, dealuri si un decor de poveste. Aproape 20 de persoane – de la regizor, la coregraf – pun totul sub lupa, de ore intregi, pentru ca totul sa iasa ca la carte.

Haideti sa aflam povestea de culise a spotului video prin care Banca Transilvania anunta ceva unic in Romania, dedicat antreprenorilor: Pachetul NELIMITAT in Reteaua BT, care reduce costurile afacerii si posibilitatea de a face nelimitat operatiuni la BT. Totul, fara costuri aditionale pentru tranzactii online si prin instrumente de debit, realizate intre clientii IMM si cu un abonament modic, de 21 de lei/luna.

Cum a venit ideea reclamei bancii si care este legatura dintre industria telecom si BT:

Ideea a venit in-house, la banca, intr-o intalnire la birou, la marketing si comunicare, despre Pachetul NELIMITAT si avantajele sale. Asa incat, vorbind despre nelimitat, libertate de miscare, retea si acoperire, gandul ne-a dus la industria-prietena telecom si, in mod natural, la Ghita Ciobanul. Ne-am regasit tare de tot tocmai pentru ca:

  • Nelimitat avem si noi, la BT: in reteaua noastra, inseamna zero costuri bancare aditionale pentru tranzactiile online si prin instrumente de debit realizate intre clientii IMM
  • Libertate de miscare oferim si noi, la BT: clientii nostri IMM (si nu numai) au posibilitatea de a primi si de a face oricate plati la Banca Transilvania, fara costuri in plus. 
  • Cea mai mare acoperire este si in cazul BT: avem cea mai mare acoperire a IMM-urilor din Romania pentru ca aproape 230.000 de clienti antreprenori lucreaza cu banca noastra. Cu alte cuvinte, 3 din 5 IMM-uri aleg BT. Pai, nu suntem noi Banca Omenilor Intreprinzatori? J
  • Retea, evident, avem si la BT: inseamna peste 500 de sedii si peste 7.000 de ZamBT.
  • Altii il aveau pe Ghita Ciobanul, noi il avem pe Zan.
  • Doar un lucru difera, ca asa e in banking: nu e despre “minute nelimitate”, ci este cu OP-uri :), cu ordine de plata.

3 variante de scenariu, toate cu Zanul BT si Ghita Ciobanul

Odata nascuta ideea, a urmat brieful BT pentru agentiile de advertising, realizarea unor scenarii pentru reclama video, iar Next Advertising si Three au venit cu trei variante pentru spotul tv. A fost aleasa varianta in care Zanul BT si Ghita Ciobanul se saluta intr-un mod interesant si indelung, ca doi vechi prieteni care se intalnesc pe dealurile Jinei. Salutul dintre cei doi a fost inspirat de cultura hip-hop si adaptat de echipa cu care banca a colaborat in acest sens, pentru a fi cat mai memorabil si distractiv; cu alte cuvinte, pentru a aduce ZamBT.

12 ore de pregatiri si filmari pentru 30 de secunde de reclama

Filmarea propriu-zisa a spotului publicitar pe dealurile de la Jina a durat cam 5 ore. Pe langa acestea, au fost repetitiile celor doua personaje – Zanul BT si Ghita Ciobanul – pentru ca salutul sa iasa cat mai bine: cu o zi inainte de filmare au fost cam 4 ore “de antrenament”, iar restul, in ziua filmarii. Detaliu cu detaliu, cadru cu cadru.

Provocarile: +30 de grade si mancarea gustoasa de la Jina

Pentru cele aproape 20 de persoane care au luat parte la filmarile de la Jina, principala provocare a fost canicula si aproape o zi intreaga petrecuta pe deal, direct sub soare. Colaboratorii nostri de la casa de productie Greenmind Studio si de la agentiile Next Advertising si Three ne-au spus ca au mai avut un hop :)  “Credem ca provocarea a fost sa nu explodam pentru ca, filmand la Jina, am primit la numai de-ale locului: branza grasa si carne tinuta in untura”.

Ghita Ciobanul, bio la zi

Ghita Ciobanul, care, pe numele sau adevarat este tot Ghita (Gheorghe Danuletiu), are acum 32 de ani. Traieste in Jina, sat din Sibiu devenit celebru datorita lui. Este casatorit, are 3 copii, o fetita si doi baieti, cu varste intre 4 ani si putin peste 1 an, casa si masina, dar si peste 2.000 de oi. Vorba lui: in fiecare zi “pleaca de acasa cand vrea, se intoarce cand poate” avand in vedere ca “se ocupa cu managementul oilor şi cu transhumanta”, ceea ce inseamna inclusiv mutarea acestora in locuri diferite, in functie de anotimp.

Foarte glumet si mai tot timpul cu bujori in obraji - nu stim daca de la emotii, de la soare sau de la branza buna din zona, dar credem ca toate la un loc J, iata ce ne-a spus dupa filmarile  pentru reclama BT: “Ma bucur ca am avut ocazia sa il cunosc pe Zan si sa filmam impreuna.  Nu a fost prea greu pentru ca ne impacam foarte bine si sunt obisnuit cu filmarile. Asa cum vedeti in reclama BT, salutul dintre mine si el inseamna mai multe scheme pe care amandoi a trebui sa le invatam ore la rand pentru ca pe aici, prin sat, nu am mai vazut un asa ceva. Multumesc echipei care a venit la Jina, pentru filmari si pentru mine”.

Zanul BT este parte din comunicarea neconventionala a Bancii Transilvania de 11 ani. Citeste aici povestea lui: “Cand nu are bagheta, este antreprenor si client BT”.

BT multumeste echipei care a contribuit la realizarea spotului video: Zanul BT, Ghita Ciobanul, gazdelor din Jina, Sorin Popescu (Managing Partner, Next Advertising), Andrei Tripsa (director de creatie, Three), Sabin Staicu (copywriter, Three), Radu Sorescu (Account Manager, Three) si Francisc Zinz (Art director, Three), Monica Jitariuc (Managing Director, MSLGROUP The Practice), Casa de productie Greenmind Studio - Radu Barbulescu (regizor), Stefan Anger (producator), Ioana Macarie (coregraf), Manole Sava (fotograf), Alex Negulescu (asistent fotograf), Nela Frunza (costume) si Dora Codita (machiaj).

Odata cu realizarea reclamei video la pachetul NELIMITAT in Reteaua BT, parte din campania de comunicare cu acelasi nume, Banca Transilvania a adus o alaturare surprinzatoare de personaje: Zanul si Ghita Ciobanul. Primul are bagheta si este cu bankingul, al doilea este indragostit de natura. Amandoi, NELIMITAT de simpatici.

Sursa: www.bancatransilvania.ro
Cuvinte cheie: BT, banca transilvania, IMM, BT Mic, credit, depozit, afaceri, active, rezultate, financiar, zanul, ghita ciobanul

Alte stiri asemanatoare