Selectati editia dorita

Studiu: Tinerii de 18 ani cumpara mai putine branduri romanesti decat generatiile anterioare

15 Jul 2013

Tinerii care au 18 ani cumpara branduri alimentare romanesti in proportie semnificativ mai mica decat cei din generatiile anterioare (31,8% fata de 56,2%), iar aproape jumatate dintre ei declara ca le este indiferent ce fel de branduri cumpara, conform unui studiu realizat de Rogalski Damaschin Public Relations pe platforma iVox.ro.

 

In jur de 56% dintre cei care au absolvit liceul anul acesta nu si-ar face cumparaturile zilnice online si sunt mari amatori de promotii, 91,07% dintre ei declarand ca isi schimba decizia de cumparare in fata raftului datorita unei reduceri la un anumit produs.

Pe de alta parte, „Generatia BAC 2013" are un sentiment de mandrie privind apartenenta europeana intr-o masura mai mare decat generatiile anterioare (77% fata de 69,1%).

Sursa: Wall-Street
Cuvinte cheie: tineri, studiu, achizitie, generatii, branduri romanesti

Alte stiri asemanatoare