Selectati editia dorita

Carrefour România, partener al programului “Innovation Labs 2016”

01 Mar 2016

București, 1 martie 2016. Carrefour România susține programul Innovation Labs, destinat tinerelor echipe dornice să trăiască experiența unui start-up tehnic, în ecosistemul românesc de business, alături de mentori de top, antreprenori și specialiști în domeniul tehnologiei. Înscrierile sunt deschise până pe data de 3 Martie 2016, în București, și până pe data de 10 Martie în Cluj, Sibiu și Timișoara.


Tinerii participanți pornesc de la o idee pe care o rafinează treptat și o transformă într-un prototip viabil și persuasiv, cu sprijinul mentorilor. Cele mai bune echipe vor continua în programul de mentorat din martie - mai, întâlnindu-se săptămânal cu specialiști din industria ICT și din ecosistemul antreprenorial pentru a-și rafina prototipul inițial spre un produs viabil cu aplicații directe în piață.

Anul acesta doritorii își pot înscrie proiectele axându-se pe una dintre tematicile Innovation Labs: Agricultură, Cyber-Security, Health & Lifestyle și Retail. Participarea în cadrul proiectului se poate face accesând website-ul www.innovationlabs.ro.

"Unul din pilonii de baza ai strategiei brandului nostru este susținerea inovației în toate sferele noastre de interes. Vorbim de inovație pe mai multe paliere : susținem inovația la nivel de gamă de produse, mereu îmbunătațite, susținem inovația la nivel de magazin prin remodelarea permanentă a magazinelor noastre, oferind astfel clienților noștri un spațiu de cumpărături cât mai plăcut, dar nu în ultimul rând vorbim de inovație la nivel de comunicare și servicii pe care le punem la dispoziție clienților nostri. Proiectul „Innovation Labs" se aliniază conceptului promovat de Carrefour, brand inovator și revoluționar", a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing Carrefour România.

Sursa: moneystreet
Cuvinte cheie: carrefour, innovation labs

Alte stiri asemanatoare