Selectati editia dorita

FISCUL stă cu ochii pe Internet. AI GRIJĂ CE FACI

11 Aug 2014

Comerţul electronic are creşteri anuale impresionante. Încercând să ţină pasul cu prefacerile din business, Fiscul îşi propune o strategie de control specifică acestui domeniu.


Creşterile de la an la an ale afacerilor din zona comerţului electronic nu pot fi neglijate de Fisc, care trebuie să se adapteze modificărilor pieţei. Reorientarea clienţilor către magazinele online şi serviciile electronice impune o nouă abordare şi din partea autorităţilor fiscale, mai ales când, pentru acest an, de exemplu, estimările arată că piaţa de profil va atinge un miliard de euro. Acolo unde sunt bani mulţi, care implicit pot aduce încasări pe măsură la buget, apare inevitabil Fiscul.


Aşa cum rezultă din precizările Fiscului, principala metodă este corelarea nivelului de trafic de date cu raportările privind rezultatele financiare. Iar rezultatele financiare nu sunt deloc neglijabile. În strategia pentru 2013-2017, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală arată că unul dintre obiective este „implementarea şi dezvoltarea controlului comerţului electronic".

Sursa: realitatea
Cuvinte cheie: online, internet, fisc

Alte stiri asemanatoare