Selectati editia dorita

BRD a lansat primele carduri prepaid din piata: cum pot fi folosite

07 Dec 2013

BRD Societe Generale deschide piata cardurilor bancare prepaid din Romania cu doua produse, in contextul in care a identificat o oportunitate in cazul cadourilor facute in cash. Banca mizeaza pe 50.000-70.000 de clienti in urmatorul an, a declarat Bogdan Spuza, Executive Marketing Director in cadrul BRD.

"Din analizele noastre, exista o piata destul de mare pentru cadourile cash, dar este oarecum neigienic sa faci cadouri in cash si mai simti si o vina atunci cand dai un astfel de cadou", a spus Spuza.

Potrivit analizei facute de BRD, 28% dintre romani prefera sa dea bani drept cadou, categorie care ar putea sa fie atrasa de cardul Gift emis de banca. BRD vrea sa atace si piata tinerilor intre 14 si 24 de ani, unde doar 43% sunt clientii unei banci. Astfel, cardul preplatit reincarcabil ar putea fi util acestora sau parintilor care pot depune bani spre folosinta copiilor.

Solutiile prepaid sunt deja consacrate in unele piete europene, cea mai mare popularitate fiind atinsa in Marea Britanie, Turcia si Polonia.

In opinia oficialului BRD, piata romaneasca imita cu o intarziere de 2-3 ani alte piete din regiune. Ca urmare, daca in Polonia cota de piata a cardurilor prepaid a atins 5%, piata locala ar putea urma acest exemplu.
 

Sursa: wall-street.ro
Cuvinte cheie: contactless, comision, BRD, carduri prepaid, Bogdan Spuza, carduri bancare, cardul Gift, cardul reincarcabil

Alte stiri asemanatoare