Selectati editia dorita

Facebook a început testarea serviciului de tip paywall, prin care conţinutul va fi disponibil doar contra cost

20 Oct 2017
Foto: Guliver/Getty Images

Facebook a început testarea serviciului de tip paywall, prin care conţinutul postat de publisheri pe Facebook va fi disponibil contra cost, ocazie cu care apar şi primele informaţii concrete despre modul în care va funcţiona acesta, anunta digi24.

Paywall-ul va presupune plata unui abonament din partea utilizatorilor pentru acces complet la ştirile publicaţiilor care postează pe Facebook a intrat în faza de test.

Facebook oferă două opţiuni publisherilor care vor să intre în acest program. Prima reprezintă un sistem contorizat în care sunt gratuite primele 10 materiale dintr-o lună, după care este necesară abonarea pentru accesul la alte ştiri ale publicaţiei respective. Cea de-a doua opţiune lasă libertatea publicaţiilor de a alege ce materiale sunt disponibile gratuit şi ce materiale au accesul blocat în spatele paywall-ului. Cel mai probabil va exista un simbol grafic care va indica utilizatorului distincţia dintre conţinutul disponibil gratuit şi cel care poate fi accesat contra cost.

Utilizatorii care vor alege să se aboneze pentru a avea acces complet la conţinutul unei anumite publicaţii vor fi redirecţionaţi de Facebook pe site-ul acesteia. Publicaţia este cea care stabileşte costul abonamentului şi procesează plata. Materialul integral il puteti citi in linkul de mai jos.

Sursa:
Cuvinte cheie: facebook, paywall

Alte stiri asemanatoare