Selectati editia dorita

Se fac angajari la Aeroportul International Cluj. Posturile au fost suplimentate de Consiliul Judetean Cluj

 

Se fac angajari la Aeroportul International Cluj. Posturile au fost suplimentate de Consiliul Judetean Cluj
Galerie imagini (1 imagine)
Consilierii judeteni au aprobat majorarea organigramei Aeroportului International Cluj cu 15 posturi, fata de cele 240 existente deja.

 


La Serviciul Securitate Aeroportuara se infiinteaza 2 posturi de Referent de specialitate (in servicii de trafic aerian), gardul II, studii superioare, necesare pentru asigurarea in mod adecvat a activitatilor de reglementare si de gestionare a sistemelor si echipamentelor specifice de securitate aeronautica; 3 posturi de Agent de securitate aeroportuara, trepta II, studii medii, necesare pentru implementarea masurilor de control - acces pe fluxurile de pasageri;

 

Compartimentul IT se reorganizeaza in Biroul IT si se propune infiintarea a: 1 post de Sef Birou (inginer de sistem in informatica, II), studii superioare, necesar pentru organizarea si coordonarea intregii activitatii de planificare si organizare a sistemului informatic si de telecomunicatii din aeroport; 1 post de Referent (operator calculator electronic si retele), treapta III, studii medii, necesar pentru asigurarea achizitionarii, instalarii, gestionarii si intretinerii retelei electronice din aeroport.

 

Compartimentul Control Financiar de Gestiune, Control Financiar Preventiv si Audit Intern se reorganizeaza in Biroul Control Intern si se propune infiintarea a: 1 post de Sef Birou (Auditor intern, I), studii superioare necesar pentru o mai buna coordonare, pentru realizarea obiectivelor de control intern/managerial.

 

Compartimentul Relatii Publice se reorganizeaza in Biroul Relatii Publice si se propune infiintarea a: 1 post Sef Birou (specialist in relatii publice, II), studii superioare; 2 posturi de Referent de specialitate (specialist in relatii publice) treapta III, studii superioare, necesare pentru coordonarea tuturor activitatilor de creare, transmitere si mentinere a unei imagini unitare a aeroportului, in acord cu politica generala a acestuia.

 

Compartimentul Resurse Umane, Arhivare se reorganizeaza in Biroul Resurse Umane, Arhivare si se propune infiintarea a: 1 post de Sef Birou (specialist resurse umane, I) necesar pentru asigurarea si mentinerea unui sistem unitar de resurse umane calificate si competente pentru indeplinirea obiectivelor aeroportului.


Compartimentul Protocol se reorganizeaza in Biroul Protocol si se propune: infiintarea a 1 post de sef birou (referent de specialitate, II), studii superioare necesar pentru coordonarea activitatii de protocol si asigurarea serviciilor pentru pasagerii VIP si business; desfiintarea a 1 post vacant de referent, treapta II, studii medii.

 

La Serviciul Operatiuni Sol se propune infiintarea a : 2 posturi de Muncitor bagajist (incarcator descarcator) treapta II, respectiv treapta III, studii medii, necesare pentru deservirea simultana a mai multor aeronave pe aeroport ceea ce impune prezenta unui numar adecvat de muncitori;

 

Compartimentul Reglementari se reorganizeaza in Biroul Reglementari prin infiintarea a: 1 post de Sef Birou (Referent de specialitate, I), studii superioare, necesar pentru asigurarea elaborarii si implementarii reglementarilor interne si internationale specifice activitatii de aviatie civila pe aeroport, in ceea ce priveste desfasurarea in siguranta si securitate a activitatii de aviatie civila pe aeroport;

 

La Atelierul Salvarea si Stingerea Incendiilor se propune infiintarea a: 2 posturi de Agent salvare aeroportuara si instalatii de stins incendiu, treapta II, studii medii, necesare pentru asigurarea servicului de interventii PSI si in situatii de urgenta. Indeplinirea obligatiilor ce revin conform reglementarilor interne si internationale in ceea ce priveste asigurarea asistentei PSI, coordonarea activitatilor specifice si punerea in aplicare a Planurilor de actiune PSI si pentru Situatii de Urgenta;

 

Biroul Informatii si Asistenta Operationala se reorganizeaza in Compartimentul Informatii si Asistenta Operationala prin desfiintarea urmatoarelor posturi vacante: 1 post de sef birou (referent de specialitate, II), studii superioare; 2 posturi de Referent (functionar informatii clienti), treapta III, studii medii.

 

La Biroul Achizitii Publice se propune infiintarea a: 1 post de Referent de specialitate (expert achizitii publice), treapta II, studii superioare, necesar pentru organizarea si desfasurarea procedurilor de achizitii specifice.

 

Toate aceste modificari au fost validate de consilierii judeteni, in sedinta de marti, 29 ianuarie.

 

Sursa: Stiri de Cluj

Cuvinte cheie: cluj, angajari, aeroport, posturi

 

 

Alte stiri asemanatoare

 

All news

 

Abonare Newsletter

   
* Adresa de mail:
   
 

 

Sus

Copyright © 2011 Moneystreet.ro. All rights reserved.
Contact

RECOMANDAM: